قطرات الندى
أهلاً بك زائرنا الكريم ،، أنت معنا في المنتدى قطر الندى ،، للإستفادة من المنتدى والمشاركة فيه الرجاء التسجيل من خلال الضغط على زر التسجيل في الأسفل ...
عـالـم الـتـنـوع



قائمة عالم التنوع عالم التنوع
بحـث
 
 

نتائج البحث
 


Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» كيف تقضي صيام رمضان
الإثنين مايو 29 2017, 11:27 من طرف ابو جهاد

» كيف يمكن تجنب العطش في رمضان
الإثنين مايو 29 2017, 11:22 من طرف ابو جهاد

» كيف أنظم وقتي في رمضان
الإثنين مايو 29 2017, 11:19 من طرف ابو جهاد

» كيف اقضي وقتي برمضان
الإثنين مايو 29 2017, 11:15 من طرف ابو جهاد

» معلومات عن الجنين عند الحمل
الثلاثاء مايو 02 2017, 14:32 من طرف ابو جهاد

» مقتل عنصر من حماس بانهيار نفق في غزة
الإثنين أبريل 17 2017, 05:16 من طرف ابو جهاد

» كيف تعلمين طفلك الأخلاق الحميدة
الإثنين أبريل 17 2017, 05:09 من طرف ابو جهاد

» ما هو سبب زغللة العين
الأربعاء أبريل 12 2017, 06:31 من طرف ابو جهاد

» كلام جميل عن العيون
الأربعاء أبريل 12 2017, 06:23 من طرف ابو جهاد

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ابو جهاد - 5486
 
ندى الياسمين - 2267
 
ابن الاسلام - 1588
 
SOMAعاشقة القسام - 1077
 
ابن هنيه - 973
 
ميروالمصري - 691
 
ابو القسم الثائر - 617
 
نور الاسلام** - 433
 
الأقصى بالعيون - 401
 
بنت فلسطين - 359
 


لعبة *أسئله*

صفحة 1 من اصل 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل

لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف ندى الياسمين في الخميس أبريل 10 2008, 08:47

بسم الله الرحمن الرحيم

حيــــــــــــاكم الله إخوتي وأخواتي الكرام

كيفكم؟ إن شـــاء الله بخير

لن أطيل عليكم اللعبه باختصار

كل عضو بسأل العضو إلي وراه أي سؤال بخطر على بالوا (طبعا كل شي بحدوده)

أبدأ بالسؤال للعضو إلي بعدي

سؤالي:أنت/ــي بتشجع/ـــي حماس ولا فتح ؟؟؟؟وليش؟؟؟


avatar
ندى الياسمين
الادارة

انثى
نقاط العضو : 2267
نقاط : 452
تاريخ التسجيل : 06/12/2007

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف زائر في الخميس أبريل 10 2008, 09:37

أحب أكون أول واحد يرد على موضوعك الجميل ده يا بنت القسام

هى الحكاية مش مسألة تشجيع ........ الحكاية مسألة أنك بتبنى رأيك على مواقف بتشوفها من الطرفين

يعنى أيام قبل حماس ما تتولى الحكومة والسلطة ...... كانت معروفة الفترة اللى قبل كده بالفساد فى كل شىء

جات حماس للسطلة ومسكت الحكومة العالم كله وقف ضدها وده طبعا خلى ناس كتير تتعاطف مع حماس وتزيد شعبيتها

احنا مش بنقول ان كل اللى فى فتح خاينين ......... لا طبعا بس بنقول زى مهو المثل بيقول السيئة تعم والحسنة تخص

أنا عن نفسى من أشد المعجبين بالشيخ أحمد ياسين الله يرحمه والدكتور الرنتيسى ....... ناس كانوا عبارة عن شعلة نور ......... وبصراحة حماس كانت محبوبة فى عصرهم أكتر من دلوقتى بكتير

فى النهاية اللى قصدى اقوله رأينا فى أى حد لازم يكون من خلال رؤيتنا لتصرفاتهم فى المواقف والازمات ومش حينفع أن الواحد يحكم على أى حد بدون ما ياخد باله من النقطة دى

ولو عاوزه اجابة قاطعة منى Smile فى الفترة الحالية أنا لا بشجع فتح ولا حماس أنا بشجع الوحدة الوطنية وفلسطين الأم بكل طوائفها

أما بقى عن سؤالى ........... مممممممممممممممم

ايه هى نظرة الفلسطينيين لمصر بكل صراحة وموضوعية ؟؟؟؟؟؟
avatar
زائر
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف ابن الاسلام في الخميس أبريل 10 2008, 10:10



اما بعد




ايه هى نظرة الفلسطينيين لمصر بكل صراحة وموضوعية ؟؟؟؟؟؟



نحن نظر لشعب المصري بكل حب وتقدير



ونحن لم ننسى ما فعلة معنا من مواقف رائعة



ولكن نحن نعرف ان الحكومة المصرية عليها



ضغط من دول اخري مثل اسرائيل وامريكيا



ولكن يجب ان تاخذ موقف جاد وتقول ارفعو الحصار علي غزة



والشعب الفلسطيني لايجد ملجا الا عن طريق مصر



والي الحضن العربي والاسلامي



ولكن بسبب الضغوط علي مصر تم تفجير المعبر



من قبل الفلسطينيين وهذه طريقة لفك الحصار



وان الآن الشعب الفلسطيني علي اعلي حد واقرب للانفجار



اما اذا ما فتح المعبر بتاكيد سوف ينفجر المعبر



ولكن الشعب ينظر الي مصر من الناحية التسليح علي المعبر



فو يزيد الحصار علي شعبنا



اما سؤالي....... ما هو رأيك في الصمت العربي والاسلامي



علي المجازر والحصار المفروض علي القطاع غزة الحبيب



؟؟؟؟؟؟؟؟



وهل مصر سوف تفك الحصار وتفتح المعبر



؟؟؟؟؟؟؟؟


لست ابلي حين اقتل مسلما .... على اي جنب كان في الله مصرعي
avatar
ابن الاسلام
Admin
Admin

ذكر
نقاط العضو : 1588
العمر : 29
الموقع : https://www.facebook.com/jehad.elldalo
نقاط : 95
تاريخ التسجيل : 06/12/2007

http://hamsaue.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف ابن هنيه في الخميس أبريل 10 2008, 14:28

أولا الرد على سؤالك
الصمت العربي والإسلامي احنا تعودنا عليه ومبقتش تفرق معانا بحاجة
وبشراكم العرب هيفضلوا نايمين إلا من رحم ربي
أما عن سؤالك بالنسبة لمصر أنا متأكد أن الشعب المصري رافض إنه يشوفنا بنموت ألف مرة باليوم
وهو ساكت بس هيعملوا إيه مش طالع بإيديهم حاجة يعملوها
وأتمنى من الأخ أحمد بصفته مصري الرد على هذا السؤال
أما سؤالي فهو:
يا ترى هيكون إيه
-
-
-
-
-
إنت \إنتي بتشجعي الأهلي وإلا الزمالك وإلا الزمالك بس مشجعة لأبو تريكة

ابن هنيه
عضوية ذهبية
عضوية ذهبية

ذكر
نقاط العضو : 973
العمر : 25
العمل/الترفيه : طالب ثانوي
نقاط : -4
تاريخ التسجيل : 01/04/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف زائر في الخميس أبريل 10 2008, 17:38



شكرا يا خالد انك سمحتلى ومررتلى سؤال الأخ ابن الاسلام عشان أجاوب عليه

اما سؤالي....... ما هو رأيك في الصمت العربي والاسلامي



علي المجازر والحصار المفروض علي القطاع غزة الحبيب



؟؟؟؟؟؟؟؟



وهل مصر سوف تفك الحصار وتفتح المعبر



؟؟؟؟؟؟؟؟

دلوقتى لازم ناخد بالنا من حاجة مهمة جدا جدا جدا ........ دلوقتى احنا بنراهن على حكومات الدول العربية ولا الشعوب العربية ذات نفسها ؟؟؟؟؟

لو بتراهن على الحكومات ومستنى انها تعمل حاجه ....... فللأسف يبقى حنقعد نستنى حاجه مش حتحصل أبدا

لو بتراهن على الشعوب العربية والاسلامية ........ حقولك أن الشعوب دى عاوزه فرصة أنك بس تفتحلها طريق من خلاله تقدر تساعد فلسطين بأى شكل

الحصار عمره ما حيستمر ........ لسبب شى بسيط جدا جدا دوام الحاااااااااااال من المحال

اللى فاكرين نفسهم رؤساء وملوك الدول العربية حيجيلهم يوم ويروحوا زى أى بشر ....... مفيش حد دايم على كرسيه

حكاية الصمت العربى والاسلامى .......... وهو من ساعة سقوط الدولة الاندلسية وسقوط الدولة العثمانية كان للعرب والمسلمين صوت ؟؟؟؟؟؟؟؟

حيجى وقت والأوضاع حتنفجر فى كل مكان .......... فى فلسطين ومصر ولبنان وسوريا والعراق

لو فلسطين فيها احتلال .......... ففى مصايب تانية فى دول عربية مش أقل خطورة من الاحتلال

عندك الفساد اللى كاتم على نفس الشعب المصرى

عندك الانشقاق فى لبنان

عندك المجازر والفتن الطائفية اللى فى العراق

عندك وشك الحرب مع اسرائيل مع سوريا وحزب الله

اوعى حد يفكر أن الشعب المصرى ولا على باله باللى بيحصل فى غزة

لكن الشعب منهوك ......... لما يبقى المواطن المصرى همه اليومى ازاااااااااااى يجيب قوت عياله فى ظل غلاء المعيشة وارتفاع الاسعار وضعف المرتبات

مصر دلوقتى فيها احتلاااااااااااااال من نوع أشد وأشرس

الفساد محتل البلد كلها ............ ولازم يبقى فى حاجه تغير الوضع ده عشان الأمور ترجع لنصابها

أظنكم عارفين شخصيات مصرية كتيرة كانت عندكم فى غزة ........ على ما أذكر منها رئيس المخابرات المصرى عمرو سليمان ......... الراجل ده أنا بحترمه جدا جدا

نهاية الحديث الصمت العربى والاسلامى عمره ما حيفضل كده

الجيل اللى طالع من الشباب دلوقتى فيه صحوة اسلامية ممتااااااااااااازة جدا فى كل مكان

أما حكاية أن مصر تفك الحصار وتفتح المعبر ....... فأظن وده رأيى الشخصى أن الأمور لما توصل لحد معين والغضب الشعبى المصرى والعربى والاسلامى حيوصل لحد الانفجار ......... لازم مصر حتفتح المعبر

هو خوف مصر من حاجة واحدة بس ....... أنه يحصل زى اللى حصل أول مرة ودخول عناصر من فلسطين ممكن تشكل على رأى الحكومة المصرية خطر أمنى قومى لمصر

نيجى بقى لسؤال الحج خاااااااااااااااالد فى حكاية الأهلى والزمالك دى

بصفتى الشخصية أنا أهلاوى صميم جدا جدا جدا ......... وحبى لأبو تريكة عشان هو انسان خلوق ومحترم ومتواضع جدا جدا جدا وفنان بجد فى لعبه ........... وطبعا كلنا عارفين موقفه فى ماتش السودان لما رفع فانلته وكان مكتوب على تيشرته الداخلى تعاطفا مع غزة

لكن لما طبعا المنتخب بيكون بيلعب ........ فى الحالة دى بقى مفيش أهلى وزمالك ........ التشجيع كله بيكون للمنتخب

سؤالى بقى اللى جاى بعدى بعون الله

ايه أكتر موقفين عمرك ما تنساهم فى حياتك ........ أثروا فى حياتك وغيروها تغيير جذرى ...... عاوزين موقف سار وموقف حزين Wink
avatar
زائر
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف ابن الاسلام في الخميس أبريل 10 2008, 20:35



اما بعد

ايه أكتر موقفين عمرك ما تنساهم فى حياتك ........ أثروا فى حياتك وغيروها تغيير جذرى ...... عاوزين موقف سار وموقف حزين


اما الموقف الحزين فعندما استشهد

الشيخ احمد الياسين ومحمد الدلو

حزنت اكتير علي استشهاد الشيخ ومحمد

فهذه المواقف اكثر شيئ احزنتني

وأرت بعدها الانضمام الي

حركة حماس

اما الموقف السار

فكان عندما انضممت الي حركة حماس

هذه المواقف تذكرني بأيام السابقة

والكلام كثير عن المواقف

وبارك الله فيك اخي


لست ابلي حين اقتل مسلما .... على اي جنب كان في الله مصرعي
avatar
ابن الاسلام
Admin
Admin

ذكر
نقاط العضو : 1588
العمر : 29
الموقع : https://www.facebook.com/jehad.elldalo
نقاط : 95
تاريخ التسجيل : 06/12/2007

http://hamsaue.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف زائر في الخميس أبريل 10 2008, 20:42

الله يبارك فيك يا ابن الاسلام

بس أنت نسيت تكتب سؤالك للعضو اللى جاى بعدك

حنسيب المكان ليك عشان تكتب سؤالك أيها الأخ العزيز

ويا ريت تبعدنا عن أسئلة السياسة شوية ههههههههههه
avatar
زائر
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف ابن الاسلام في الخميس أبريل 10 2008, 20:58

سؤالي للذي يليني

السؤال : من أحب الناس اليك؟؟؟؟؟؟؟؟



لست ابلي حين اقتل مسلما .... على اي جنب كان في الله مصرعي
avatar
ابن الاسلام
Admin
Admin

ذكر
نقاط العضو : 1588
العمر : 29
الموقع : https://www.facebook.com/jehad.elldalo
نقاط : 95
تاريخ التسجيل : 06/12/2007

http://hamsaue.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف ندى الياسمين في الخميس أبريل 10 2008, 21:44

السؤال : من أحب الناس اليك؟؟؟؟؟؟؟؟




الله وبعد كدة امي الحبيبة


سؤالي يليني

كيف حالك مع القرآن


avatar
ندى الياسمين
الادارة

انثى
نقاط العضو : 2267
نقاط : 452
تاريخ التسجيل : 06/12/2007

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف ابن هنيه في الجمعة أبريل 11 2008, 05:35

ما شاء الله سؤال روعة
هو في حاجة أحسن من القرآن جليس وأنيس وصاحب
طبعآ مفيش وخصوصآ لما الواحد يبقى متضايق
سؤالي للي بعدي
شو هو الموقف اللي عمرك ما ندمت على حاجة في الدنيا قد ندمك على تصرفك في الموقف ده
يعني لو تقدر ترجع الزمن لللوراء راح تتصرف تصرف تاني

ابن هنيه
عضوية ذهبية
عضوية ذهبية

ذكر
نقاط العضو : 973
العمر : 25
العمل/الترفيه : طالب ثانوي
نقاط : -4
تاريخ التسجيل : 01/04/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف ندى الياسمين في الجمعة أبريل 11 2008, 11:09


شو هو الموقف اللي عمرك ما ندمت على حاجة في الدنيا قد ندمك على تصرفك في الموقف ده
يعني لو تقدر ترجع الزمن لللوراء راح تتصرف تصرف تاني


بصراحه انا ندمت في حق انسان اخطأت في حقه
حتى الآن ضميري عم يعذبني

سؤالي هو ؟؟؟

ماذا تفعل اذا ظلمك أحد ؟؟؟؟؟؟


avatar
ندى الياسمين
الادارة

انثى
نقاط العضو : 2267
نقاط : 452
تاريخ التسجيل : 06/12/2007

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف زائر في الجمعة أبريل 11 2008, 17:26

ماذا تفعل اذا ظلمك أحد ؟؟؟؟؟؟

أنا عن نفسى واللى بيحصل معاى بحرجه قدام نفسه بكل أدب واحترام وأعرفه غلطه قدام نفسه وأخليه دايما يحس أنه نزل من نظرى .......... حتى ولو بعد كده لو جه لحد عندى وقالى سامحنى ممكن أسامحه قدام الناس كده ...... يعنى مش من قلبى بسامحه ....... لأن جوا نفسى خلاص معاملتى أتغيرت للأبد معاه وما يستحق أفكر لحظة فيه ....... بس لو كان فى تعامل بينى وبينه بيكون بكل أدب واحترام عشان يحس باختلاف المعاملة اللى عاملنى بيها وبين المعاملة اللى أنا بعامله بيها وعشان يبقى ده برده عذاب ليه ...... وطبعا بيكون الدعاء اللى بينك وبين ربك كفيل عن أى حاجه فى المقام الأول ....... لأن دعوة المظلووووووووووم يرفعها الله فوق سبع سماوات ويقول لها " وعزتى وجلالى لأنصرنكى ولو بعد حين "

سؤالى للى جاى بعدى " لما تكون بتعامل الناس بكل صدق واحترام وأمانة وتلاقى منهم العكس رد فعلك الطبيعى بكل صراحة بيكون ايه ؟"
avatar
زائر
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف ندى الياسمين في الجمعة أبريل 11 2008, 17:44

اسامحهم طبعا ما بعاملهم بمعاملتهم

سؤالي هو

هل تصلي الصلاة في المسجد حاضر ؟؟؟؟


avatar
ندى الياسمين
الادارة

انثى
نقاط العضو : 2267
نقاط : 452
تاريخ التسجيل : 06/12/2007

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف زائر في الجمعة أبريل 11 2008, 20:45

الحمد لله ...... ان شاء الله ربنا يديمها علينا نعمة ويحفظها من الزوال

سؤالى للى بعدى

تعمل /ــى ايه لو اكتشفت /ـــــى أن كل فلوسك وأوراقك الشخصية اتسرقت وأنت /ـــى فى مكان محدش يعرفك فيه ولا حتى كان معاك موبايل تتصل بأهلك ...... الحاجة الوحيدة اللى معاك " أنك متجوز / ة" ؟؟؟؟؟؟؟؟ qt
avatar
زائر
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف ابن هنيه في السبت أبريل 12 2008, 03:58

العوض علي بقى
هم النسوان ينفعوا بحاجة
سؤالي:
لو تخاصمت مع والدك علشان مشكلة معينة تقدر تخاصمه أكتر من تلاثة أيام
ولو كنت متجوز ممكن تفضل مراتك على أهلك؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ابن هنيه
عضوية ذهبية
عضوية ذهبية

ذكر
نقاط العضو : 973
العمر : 25
العمل/الترفيه : طالب ثانوي
نقاط : -4
تاريخ التسجيل : 01/04/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف بنت فلسطين في السبت أبريل 12 2008, 08:15

اكيد ما بقدر اخاصمهم ساعه مو 3 ايام

انا مو متزوجه

بس طبعا الاهل احق بالتفضيل

سؤالي انا هو ؟؟؟؟
ماذا تفعل في شخص اساء بك وجرحك ؟؟؟


فلس


لبيك يا أقصى ...............لبيك يا أقصى
avatar
بنت فلسطين
المشرف العام
المشرف العام

انثى
نقاط العضو : 359
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : تمام
نقاط : 24
تاريخ التسجيل : 06/12/2007

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف ابن هنيه في الأحد أبريل 13 2008, 03:07

الجروح كثيرة والقلب يتحمل
بأحاول أسامحه وإذا ما قدرت(إذا كانت الإساءة عميقة) أدعي عليه لأنني أعرف أن الله سيستجيب لي
أليست دعوة المظلوم مستجابة
سؤالي للي بعدي:-
إيه رأيك الشخصي بالأستاذ اسماعيل هنية (أبو العبد) qt

ابن هنيه
عضوية ذهبية
عضوية ذهبية

ذكر
نقاط العضو : 973
العمر : 25
العمل/الترفيه : طالب ثانوي
نقاط : -4
تاريخ التسجيل : 01/04/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف زائر في الأحد أبريل 13 2008, 04:24

(إذا كانت الإساءة عميقة) أدعي عليه لأنني أعرف أن الله سيستجيب لي
أليست دعوة المظلوم مستجابة

والله تسلم ايدك يا خالد اللى خطت الكلام ده ........... بجد أنت عقلك يوزن بلد بجد

سؤالك بقى عن السيد اسماعيل هنية

أنا بحترمه جدا جدا جدا لانه شخصية محترمه ومتواضعة ومهذبة وخلوقة وبسيط جدا جدا جدا

سؤالى للعضو اللى جاى بعدى

ايه رأيك فى نفسك حاليا ؟؟؟ .......... وأمتى بتخلع القناع اللى لابسه على وشك ؟؟؟ ....... وقدام مين ؟؟؟؟
avatar
زائر
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف ابن هنيه في الأحد أبريل 13 2008, 18:03

أنا عن نفسي مش راضي عليها أصل النفس البشرية دايمآ بتطمح للأحسن
وبصراحة مش فاهمك كويس على حكاية القناع دي
عمومآ اللي لابس قناع مش بيستحق نظرة من الناس لأنهم هيشوفوا حاجة مزيفة
سؤالي بقى:-
عمرك شكيت وأنت بتتكلم مع شخص انه لابس قناع وأتمنى أن أحمد يجاوب عليه؟

ابن هنيه
عضوية ذهبية
عضوية ذهبية

ذكر
نقاط العضو : 973
العمر : 25
العمل/الترفيه : طالب ثانوي
نقاط : -4
تاريخ التسجيل : 01/04/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف زائر في الأحد أبريل 13 2008, 18:49

عمرك شكيت وأنت بتتكلم مع شخص انه لابس قناع وأتمنى أن أحمد يجاوب عليه؟

طبعا ....... أغلب الناس دلوقتى بقت تخدع وتكدب وتغش والواحد لازم يأخد حذره

ناس كتيرة بالشكل ده الا من رحم ربى

إنما الأمم الأخلاق ما بقيت .......... فإن هم ذهبت أخلاقهم ذهبوا

سؤالى للى جاى بعدى

ما هو أسعد أوقات السنة بالنسبالك وبتعمل فيه ايه ؟؟؟؟
avatar
زائر
زائر


الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف بنت فلسطين في الأحد أبريل 13 2008, 20:04

اسعد اوقات السنه

لما بكون مع رفقاتي

سؤالي

من احب الناس لديك ؟؟؟


فلس


لبيك يا أقصى ...............لبيك يا أقصى
avatar
بنت فلسطين
المشرف العام
المشرف العام

انثى
نقاط العضو : 359
العمر : 26
العمل/الترفيه : طالبة
المزاج : تمام
نقاط : 24
تاريخ التسجيل : 06/12/2007

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف ابن الاسلام في الأحد أبريل 13 2008, 21:29

من احب الناس لديك ؟؟؟
طبعا النبي
صلي الله عليه وسلم

ومن ثم الولدان الغاليان


سؤالى للى جاى بعدى
ما هو اول مسجد بناه النبي

(صلي الله عليه وسلم)


لست ابلي حين اقتل مسلما .... على اي جنب كان في الله مصرعي
avatar
ابن الاسلام
Admin
Admin

ذكر
نقاط العضو : 1588
العمر : 29
الموقع : https://www.facebook.com/jehad.elldalo
نقاط : 95
تاريخ التسجيل : 06/12/2007

http://hamsaue.ahlamontada.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف ابن هنيه في الإثنين أبريل 14 2008, 03:48

سهل جدآ يا ابن الاسلام
مسجد قباء
سؤالي للي بعدي:-
عمرك حسيت أنك مش قادر تتحمل شخص ما بس مجبور على كدة ؟؟

ابن هنيه
عضوية ذهبية
عضوية ذهبية

ذكر
نقاط العضو : 973
العمر : 25
العمل/الترفيه : طالب ثانوي
نقاط : -4
تاريخ التسجيل : 01/04/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف ندى الياسمين في الإثنين أبريل 14 2008, 08:45

لا طبعا

كم عدد السور في القرآن


avatar
ندى الياسمين
الادارة

انثى
نقاط العضو : 2267
نقاط : 452
تاريخ التسجيل : 06/12/2007

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

رد: لعبة *أسئله*

مُساهمة من طرف ابن هنيه في الإثنين أبريل 14 2008, 14:52

السور في القرآن 144 سورة
سؤالي للي بعدي وأتمنى من أحمد الإجابة
إذا غلط شخص بحقك ممكن تسامحه وخصوصآ إذا اعتذر منك
وإيمتة ممكن تسامح؟؟؟؟؟؟
آسف على التخصيص بس ده آخر طلي لي جاوبني على سؤالي يا أحمد

ابن هنيه
عضوية ذهبية
عضوية ذهبية

ذكر
نقاط العضو : 973
العمر : 25
العمل/الترفيه : طالب ثانوي
نقاط : -4
تاريخ التسجيل : 01/04/2008

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

صفحة 1 من اصل 6 1, 2, 3, 4, 5, 6  الصفحة التالية

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى